perjantai 5. lokakuuta 2012

♥ Gold Shine ♥

Heips! 

Tälläiset kynnet oli viimeksi eli siihen laitoin Mavalan Lemon Cream 179 - lakkaa alle,
ja siihen lahjaksi saadun H&M kynsilakkojen seasta Gold - kultaista kimallelakkaa päälle.
On muuten hyvin inhottavaa poistaa kimalletta kynsistä.. mutta minkäs sille voit, että sellaiset on kuitenkin pakko saada! : )

Mulla ei tällä hetkellä ole mitään kynsissä, koska olen TET-harjoittelussa ja mulla on sormet sekä kynnet kovilla, joten eipä tuo oikein hyödytä jos uusista kynsistä iloitsee vain päivän, minä kun haluan iloita niistä vähintään kaksikin päivää! : ) Mutta älköömme huolitko kyllä minä sitten syyslomaksi teen hienouksia, tai jos niitä hienouksiksi voi sanoa, mutta syyslomaksi on luvassa taas kuvia : ) Olen TET:issä enää ensi viikon joten  ensi perjantaina voi olla jo mahdollista tehdä kynsiin koristelut. : )

Mutta tässä niistä edellisistä kuva, sorry mut mä unohdin ottaa kuvan niistä kynsilakoista! : /




Näihin kynsiin käytin siis:

~ Mavala - Lemon Cream 179
&
~ H&M Gold - kimallelakka

Ensi viikkoon! ♥
♥ By: Moon~Eclipse ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti